Tappra försök och höstkänsla

Jag ska nog göra några tappra försök att börja blogga igen, problemet med mig är att jag aldrig har några foton att lägga upp och då känns inläggen lite vattniga. Nu har jag äntligen börjat i 2an på värmdö gymnasium, vi har fått 4 nya personer i min klass varav en har gått där en bit av ettan. Alla verkar snälla och en av dom är faktiskt riktigt trevlig. Platserna fanns öppna för att Lisa och Lovisa åker utomlands för att plugga i spanien och england. Så på lördagen var jag och Zack hemma hos henne med massa annat folk för att säga hejdå.  




från siris blogg 
Det är höst nu, förkylnings sesongen har anlänt. Precis när jag tänkte dra igång med träningen igen blir ja sjuk. party... Bara o vila och vila och vila. På fredag ska jag till Mathilda som ska ha en liten fest och på söndagen är det 2km loppis i Aspudden! Kul helg 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0